VW Touran 1.4 TSI přestavba na LPG
LPG přestavby s LPGTECH

Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG:           Alex Shark 1500
Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG:                 ZTW 650/200/50 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 200/30°
Plnící koncovka LPG v dolním lemu nárazníku
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Alex Idea Direct Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.

Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.

Orientační cena přestavby této konfigurace:   32000,-Kč vč. DPH

Přestavba na pohon LPG

VW Touran 1.4 TSI NA LPG

VW TSI na LPG Prins Direct LiquiMax
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          VW 
Model vozidla:             Touran
Objem motoru:            1.4      Twincharger (kompressor+turbo)
Typ motoru:                 CTHC
Varianta:                       CTHCAC

Výkon motoru:            103 kW/6000  ot/min
Převodovka:                 man 6 st.

Rok výroby:                 2013

testování benzínových vstřikovačů

Minimální spotřeba benzínu při provozu na LPG

Motory s přímým vstřikováním TSI vyžadují při provozu na LPG malý přívstřik benzínu. U tohoto motoru je použita strategie dynamického přívstřiku benzínu cca 5 % v celém pracovním rozsahu motoru. Celkové % spotřeby benzínu při provozu na LPG závisí na převažujícím režimu jízdy. Obecně ale u motorů 1.4 TSI bývá spotřeba benzínu při provozu na LPG velmi malá.

Nádrž LPG toroid

Nádrž LPG místo rezervy

Ve vozidle je instalována nádrž LPG toroid s vnitřním multiventilem o objemu 50 litrů. Natankovat lze přibližně 43 litrů LPG

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém Alex IDEA DI LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Idea má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru 1.4 TSI CTHC 103kW na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 3-5%

53%

Provoz na benzín BA-95

100%

VW TOURAN 1.4 TSI 103kW CTHC Twincharger přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  6,5 – 8 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km + 0,5 – 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

LPG přestavby s LPGTECH
VW TSI na LPG Prins Direct LiquiMax
Alex IDEA DI přímé vstřikování LPG pro TSI, GDI, Ecoboost
Výrobce systému LPGTECH
Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru