VW TIGUAN 1.4TSI 110kW na LPG
Praktické zkušenosti z reálného provozu na LPG 50tis km

VW TIGUAN 1.4 TSI 110kW NA LPG

Malý přívstřik benzínu

Systém Alex IDEA DI je vysoce efektivní při provozu na LPG. Vystačí si jen s minimálním přívstřikem benzínu.

Výkon na LPG

Při provozu na LPG má motor TSI prakticky stejný výkon, jako na BA-98. Měřeno na bzdě.

Nízká spotřeba LPG

Spotřeba LPG je velmi příznivá. Velké auto s výkonným motorem má průměr 9l/100km.

Záruka 5 let

Systém IDEA je složen kompletně z originálních dílů firmy Alex. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

testování benzínových vstřikovačů

Alex IDEA

Systém LPG pro motory s přímým vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik patentovaných strategií pro minimalizaci nutného přívstřiku benzínu při provozu na LPG. Díky tomu má systém LPG bezkonkurenčně malou spotřebu benzínu v rozsahu 3-10%. Na rozdíl od konkurenčních systémů, které musí přidávat 20-30% benzínu při provozu na LPG.
VW TIGUAN 1.4 TSI na LPG při provozu na LPG dlouhodobě potvrzuje, že systém ALEX Idea DI má velmi nízkou spotřebu benzínu i LPG.

Ekonomika provozu je srovnatelná s konvenčním sekvenčním systémem LPG

Provoz na LPG

95%

Přívstřik benzínu při provozu na LPG

5%

Výsledky vozidla zákazníka v dlouhodobém provozu

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX

VW TIGUAN 1.4 TSI 110kW  

Na LPG najeto 51.000 km

Průměrná spotřeba benzínu 0,45 l/100km

Průměrná spotřeba LPG 7,8 l/100km

Vozidlo celou dobu jezdí v režimu „přepnuto na LPG“ a je provozováno nejčastěji v dálničním režimu kombinovaném s městským provozem, ale relativně málo „studených“ startů. Motor pružně reaguje a má výkon na LPG k nerozeznání od jízdy na benzín.

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Toto vozidlo bylo na přání zákazníka vybaveno elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP)


Při provozu na LPG není používáno žádné aditivum pro ochranu ventilů a jejich sedel jako je např. Gaslube.
Pro preventivní čištění benzínových vstřikovačů je aplikováno aditivum firmy ERC Čistič palivového systému pro rozpuštění zatvrdlých usazenin v benzínových vstřikovačích. Aditivum se dávkuje každých cca 5tis. km.
Motor škoda superb 1.4 tsi na LPG se systémem ALEX Idea

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru