Skip to main content
search
VW Passat CC 2.0 TSI na LPG se systémem Alex Idea DI a nádrží místo rezervy
VW Passat CC 2.0 TSI na LPG se systémem Alex Idea DI
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG:           Alex Shark 1500
Elektroventil LPG:     Alex LPG-MAX  ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG:                 ZTW 650/250/65 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 250/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Alex Idea Direct Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.

Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.

Přestavba na pohon LPG

VW PASSAT CC 2.0 TSI NA LPG

VW TSI na LPG Prins Direct LiquiMax
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          VW
Model vozidla:             Passat  CC 2.0 TSI
Objem motoru:            2.0
Typ motoru:                 CZB
Výkon motoru:            155 kW/5300  ot/min
Převodovka:                 aut, DSG 7
Rok výroby:                 2012

Minimální spotřeba benzínu

Motory s přímým vstřikováním TSI, GDi apod. vyžadují při provozu na LPG přívstřik benzínu. Systém Alex Idea DI díky patentovaným strategiím umožňuje minimalizovat přívstřik benzínu na pouhých 3-5% benzínu, ve vyjímečných případech max 10%.

Výkon na LPG jako na BA-95

Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Nepoznáte, jestli jedete na benzín, nebo LPG!

Nádrž LPG místo rezervy

Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 65L.

Záruka 5 let

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru TSI na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 3-5%

53%

Provoz na benzín BA-95

100%

VW PASSAT CC 2.0 TSI 2012 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  8 – 9 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 8 – 9 l/100km + 0,5 – 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo je na přání vybaveno sekvenčním elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

LPG přestavby s LPGTECH
VW TSI na LPG Prins Direct LiquiMax

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Zanechat odpověď

Close Menu