Systém: Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG: Alex Shark 1500
Elektroventil LPG: Alex LPG-MAX ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze: Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG: Alex Barracuda SE 115 Nl precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG: ZTW 650/250/65 litrů
Multiventil: Tomasetto 250/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG
Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.
Systém Alex Idea DI je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem OBD. Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Přestavba na pohon LPG
VW PASSAT CC 2.0 TSI NA LPG
Výrobce vozidla: VW
Model vozidla: Passat CC 2.0 TSI
Objem motoru: 2.0
Typ motoru: CZB
Výkon motoru: 155 kW/5300 ot/min
Převodovka: aut, DSG 7
Rok výroby: 2012
Minimální spotřeba benzínu
Motory s přímým vstřikováním TSI, GDi apod. vyžadují při provozu na LPG přívstřik benzínu. Systém Alex Idea DI díky patentovaným strategiím umožňuje minimalizovat přívstřik benzínu na pouhých 3-5% benzínu, ve vyjímečných případech max 10%.
Výkon na LPG jako na BA-95
Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Nepoznáte, jestli jedete na benzín, nebo LPG!
Nádrž LPG místo rezervy
Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 65L.
Záruka 5 let
Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
VW PASSAT CC 2.0 TSI 2012 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 8 – 9 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 8 – 9 l/100km + 0,5 – 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo je na přání vybaveno sekvenčním elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.