

Praktické zkušenosti z reálného provozu na LPG 100 tis km
VW GOLF PLUS 1.4 TSI 97 kW NA LPG
Malý přívstřik benzínu
Systém Alex IDEA DI je vysoce efektivní při provozu na LPG. Vystačí si jen s minimálním přívstřikem benzínu.
Výkon na LPG
Při provozu na LPG má motor TSI prakticky stejný výkon, jako na BA-98. Měřeno na bzdě.
Nízká spotřeba LPG
Spotřeba LPG je velmi příznivá. Velké auto s výkonným motorem má průměr 8l/100km.
Záruka 5 let
Systém IDEA je složen kompletně z originálních dílů firmy Alex. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Alex IDEA
Systém LPG pro motory s přímým vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik patentovaných strategií pro minimalizaci nutného přívstřiku benzínu při provozu na LPG. Díky tomu má systém LPG bezkonkurenčně malou spotřebu benzínu v rozsahu 3-10%. Na rozdíl od konkurenčních systémů, které musí přidávat 20-30% benzínu při provozu na LPG.
VW GOLF PLUS 1.4 TSI na LPG při provozu na LPG dlouhodobě potvrzuje, že systém ALEX Idea DI má velmi nízkou spotřebu benzínu i LPG.
Ekonomika provozu je srovnatelná s konvenčním sekvenčním systémem LPG
Výsledky vozidla zákazníka v dlouhodobém provozu

VW GOLF PLUS 1.4 TSI 97 kW
Na LPG najeto 101.000 km
Průměrná spotřeba benzínu 0,47 l/100km
Průměrná spotřeba LPG 7,9 l/100km
Vozidlo celou dobu jezdí v režimu „přepnuto na LPG“ a je provozováno nejčastěji v dálničním režimu kombinovaném s městským provozem, ale relativně málo „studených“ startů. Motor pružně reaguje a má výkon na LPG k nerozeznání od jízdy na benzín.
Při provozu na LPG není používáno žádné aditivum pro ochranu ventilů a jejich sedel jako je např. Gaslube.
