Skip to main content
search

Volvo S90 2.0 183kW 2018 na LPG Prins VSI 3.0 DI

Od 10.12.20217 ledna, 2022Naše montáže LPG, Volvo
Volvo S90 2018 2.0 183kW LPG Prins

Přestavba na pohon LPG

VOLVO S90 2.0 183 kW PŘESTAVBA NA LPG r.v. 2018

LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

  • Systém:                      Prins VSI DI-3.0  přímé vstřikování
  • Reduktor LPG:          Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak
  • Filtr plynné fáze:      Prins separační filtr
  • Vstřikovače LPG:      Prins – Keihin nová generace  
  • Nádrž LPG:                ZTW 720/230/73 litrů
  • Multiventil:                Tomasetto 230/30° 
Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Prins VSI 3.0-DI  Dual Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.

Nový systém Prins VSI 3.0-DI s novým reduktorem LPG  eVP 500 je nejmodernějším řešením pro přestavby benzínových motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG.
Systém VSI DI-3.0 zvládá i velmi složité nejnovější motory s přímým vstřikováním a to i takových, které mohou být vybaveny filtrem pevných částic, nebo tzv. duálním vstřikováním(kombinace přímého vstřikování a MPI), či např. snímačem vysokého tlaku railu s digitálním výstupem.
Nový systém Prins VSI DI-3.0 se vyznačuje opravdu velmi nízkou spotřebou benzínu při provozu na LPG ve srovnání s konkurencí.

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu na LPG

Provoz na benzín BA-95

100%

Provoz na LPG+5% BA

55%
Volvo na LPG
Technická data vozidla:

  • Značka:                         Volvo
  • Model:                           S90
  • Rok výroby:                  2018
  • Obsah motoru:            2000 ccm
  • Výkon motoru:            183 kW
  • Kód motoru:                 
  • Typ vstřikování:            Přímé 
  • Řídící jednotka BA:      Denso YP
     
Prins Autogas VSI-3 DI
Charakteristické parametry přestavby:

  • Prins VSI DI-3.0  revoluční systém LPG – světová „1“
  • Nový reduktor EVP-500 elektronicky řízený, velmi malý s výkonem až 500 koní
  • Řídící jednotka plynu (ECU) Bosch AFC-3.0 DI nové generace
  • Inovované vstřikovače plynu Keihin jsou světová špička
  • Nové provedení filtru plynné fáze Prins
  • Nový vícebarevný přepínač
     
Výkon motoru na LPG
Výkon motoru na LPG jako na benzínu
Nízká spotřeba LPG

Malá spotřeba benzínu v režimu LPG

Dávkování aditiva LPG

Elektronické tlakové sekvenční dávkování aditiva

Nádrž LPG toroid

Nádrž místo rezervního kola toroid

Autogas Prins

VOLVO S90  2.0 na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu 7 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba při jízdě na LPG je cca  7 l LPG/100km + 0,5  – 0,75 l BA-95/100km podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje na LPG s přívstřikem benzínu, v maximální zátěži jede na benzín

(tak fungují všechny plynové systémy pro motory s přímým vstřikováním)

Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 600km (cca 50l LPG) podle způsobu jízdy

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP).

LPG přestavby s LPGTECH
Volvo na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Zanechat odpověď

Close Menu