Skip to main content
search
Toyoa Sienna LPG 3.5 221kW se systémem Prins VSI-DI-3
Toyota Sienna LPG 3.5 V6 221kW - motorový prostor
LPG přestavby s LPGTECH

Technická data přestavby na LPG:

Systém:                         Prins VSI-2.0 DI  dual injection
Reduktor LPG:            Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak
Elektroventil LPG:      Valtek
Filtr plynné fáze:         Prins
Vstřikovače LPG:        Keihin
Nádrž LPG:                  Válcová v kufru 60 litrů
Multiventil:                  Tomasetto
Plnící koncovka LPG  skrytá v prostoru tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín s optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG
Sekvenční elektronické dávkování aditiva pro ochranu ventilů EVP pro 6 válec

přímé vstřikování LPG
Prins VSI 2.0-DI  Dual Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.
Jednotka Prins VSI 2.0-DI ve variantě 2x GEN2 IM 6 cyl type 1 je uzpůsobena pro spolupráci se systémy tzv. „duálního“ vstřikování. To znamená, že je schopna pracovat se systémy využívající kombinace nepřímého i přímého vstřikování paliva u některých novějších motorů. Tyto motory mají jednu řadu vstřikovačů umístěnu standardně před sací ventily jako u motorů MPI a zároveň mají další vstřikovače do spalovacího prostoru pro přímý vstřik.

Přestavba na pohon LPG

TOYOTA SIENNA 3.5 221 kW NA LPG

Toyota na LPG
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          Toyota 
Model vozidla:             Sienna 3.5 V6
Objem motoru:            3.5
Typ motoru:                 2GR-FKS
Výkon motoru:            221 kW
Převodovka:                 aut 6 st.

Rok výroby:                 2018
Duální vstřikování – kombinace přímého a MPI

testování benzínových vstřikovačů

Minimální spotřeba benzínu při provozu na LPG

Motory s přímým vstřikováním vyžadují při provozu na LPG přívstřik benzínu. V případě motoru Toyota Sienna LPG  je použita strategie dynamického přívstřiku benzínu podle zatížení motoru. Celkové % spotřeby benzínu při provozu na LPG závisí na převažujícím režimu jízdy. Pohybuje okolo 3- 5% z celkové spotřeby.
Dle informací zákazníka se reálná spotřeba benzínu při provozu na LPG pohybuje do 0,5l/100km. Zákazník je velmi spokojený.

Nádrž LPG válec

Nádrž LPG válec v zavazadlovém prostoru

Ve vozidle Toyota Sienna LPG 3.5 V6 je instalována válcová nádrž o objemu 60 litrů. Vzhledem k tomu, že vozidlo je 8 místné MPV s možností zapuštění zadních sedaček do podlahy, není na vozidle jiné místo pro instalaci plynové nádrže. Tato varianta blokuje sklopení pouze jednoho opěradla, což je pro majitele rozumný kompromis.

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém LPG je složen z originálních dílů značky Prins.
Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Close Menu