Skip to main content
search
Škoda Roomster 1.2 TSI na LPG IDEA DI

Škoda Roomster 1.2 TSI na LPG – proč má přestavba smysl?

Škoda Roomster 1.2 TSI na LPG se systémem IDEA Direct Injection

6,7 - 7,4 l LPG / 100km

0,2 - 0,4 l BA-95 / 100km

1

Rychlá návratnost investice do přestavby TSI na LPG

Jedním z nejdůležitějších faktorů při rozhodování zda investovat do přestavby na LPG je její ekonomická výhodnost. Zásadním atributem je spotřeba při provozu na LPG - ta je i s určitou spotřebou benzínu velmi příznivá, viz údaje níže.
V neposlední řadě je však důležitý i servis a údržba systému LPG. Zde můžeme uvést výhodu 5 leté záruky na elektroniku systému a dlouhodobou životnost všech použitých komponentů firmy Alex. Také ceny náhradních dílů jsou ve srovnání s konkurencí velmi příznivé a díky přímému zastoupení výrobce naší firmou také dostupné. Vše držíme skladem.
2

Efektivní a bezvadná funkčnost systému LPG

K přestavbě používáme kvalitní, vysoce sofistikovaný systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG s minimální dávkou přívstřiku benzínu pro chlazení benzínových vstřikovačů. Tím je vyřešen zásadní problém, který odrazoval většinu zájemců o přestavbu motorů TSI na LPG - spotřeba benzínu i při provozu na plyn.
3

Složení přestavbové sady je srovnatelné s konvenčním systémem LPG

Pro přestavbu motorů TSI jsou v přestavbové sadě systému Alex Idea DI použity identické komponenty, které se používají u přestaveb běžných motorů s nepřímým vstřikováním(např. MPI). Pouze řídící jednotka je speciální. Odpadají ale složitosti jako je další čerpadlo v nádrži, či úprava vysokotlaké benzínové pumpy apod.
Také nádrž LPG je stejná, jako u běžných přestaveb. Žádná drahá speciální nádrž pro čerpadlo kapalného LPG není nutná!
Systém je díky tomu bezporuchový a jeho používání či obsluha je stejná, jako u vozidel s konvenčním vstřikováním.
Škoda Roomster 1.2 TSI na LPG se systémem IDEA DI
testování benzínových vstřikovačů

Spotřeba Škody Roomster 1.2 TSI na LPG

Údaje o spotřebě vycházejí z dlouhodobě sledovaných údajů, kdy vozidlo ujelo na pohon LPG více, než 40 tis. km ve všech ročních obdobích. Nejčastější jízdní úsek je cca 33km. Při těchto podmínkách vychází celkový průměr spotřeby na 7.2 l LPG/100km a 0,2l BA-95/100km. Spotřeba benzínu je samozřejmě i včetně zahřátí motoru po startu studeného motoru, kdy k přepnutí na LPG dochází až po ohřevu na 30°C. Na samotný benzín má vozidlo spotřebu okolo 7 l BA-95/100km.
Tyto výsledky potvrzují efektivní úsporu při jízdě Škody Roomster 1.2 TSI na LPG.

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Close Menu

Tyto stránky využívají cookies. více informací

Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme Vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které přicházíte. Některé soubory cookies mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (např. Google Analytics pro analýzu návštěvnosti). Tyto cookies jsou řízeny třetími stranami a nemáme přístup ke čtení nebo zápisu těchto dat. Podle těchto údajů Vás nelze identifikovat. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu Vám můžeme nabídnout ještě lepší služby. Používání souborů cookies lze nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookies automaticky přijímá již ve výchozím nastavení. Soubory cookies lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo nastavit užívání jen některých. Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookies můžete nalézt na webových stránkách jednotlivých prohlížečů.

Zavřít