

Systém: Prins VSI-2.0 DI dual injection
Reduktor LPG: Prins
Elektroventil LPG: Valtek
Filtr plynné fáze: Prins
Vstřikovače LPG: Keihin
Nádrž LPG: ZTW 720/250/80 litrů
Multiventil: Tomasetto 250/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG
Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.
Jednotka Prins VSI 2.0-DI ve variantě GEN2 IM 6 cyl type 1 je uzpůsobena pro spolupráci se systémy tzv. „duálního“ vstřikování TSI. To znamená, že je schopna pracovat se systémy využívající kombinace nepřímého i přímého vstřikování paliva u některých novějších koncernových motorů TSI. Tyto motory mají 4 vstřikovače umístěné standardně před sací ventily jako u motorů MPI a zároveň mají 4 vstřikovače do spalovacího prostoru pro přímý vstřik. Tato varianta je právě použita v motoru 2.0 TSI vozidla Kodiaq.
Přestavba na pohon LPG
ŠKODA KODIAQ 2.0 TSI PŘESTAVBA NA LPG
Technické údaje vozidla
Značka: Škoda
Model: Kodiaq
Motor: 2.0 TSI 136kW
Kód motoru: CZPA
Typ vstřikování: TSI dual (TSI/MPI)
Specifické parametry: Digitální snímač tlaku paliva
Rok výroby: 2019
Nádrž místo rezervy
Ve vozidle je namontována nádrž LPG typu toroid s vnitřním multiventilem o objemu 80 litrů. Při plnění na 80% je tak možné natankovat cca 65 litrů LPG


ŠKODA KODIAQ 2.0 136kW 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 7.5 – 10 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km + 0,7 – 1,5l benzínu podle režimu a způsobu jízdy
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů
Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 700km – 800km (cca 65l LPG) podle způsobu jízdy
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 36°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.
Doporučujeme:

