Skip to main content
search
Škoda Kodiaq 2.0 TSI přestavba na LPG
Dekarbonizace motoru vodíkem
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Prins VSI-2.0 DI  dual injection
Reduktor LPG:           Prins
Elektroventil LPG:     Valtek
Filtr plynné fáze:        Prins
Vstřikovače LPG:       Keihin
Nádrž LPG:                 ZTW 720/250/80 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 250/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Prins VSI 2.0-DI  Dual Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.

Jednotka Prins VSI 2.0-DI ve variantě GEN2 IM 6 cyl type 1 je uzpůsobena pro spolupráci se systémy tzv. „duálního“ vstřikování TSI. To znamená, že je schopna pracovat se systémy využívající kombinace nepřímého i přímého vstřikování paliva u některých novějších koncernových motorů TSI. Tyto motory mají 4 vstřikovače umístěné standardně před sací ventily jako u motorů MPI a zároveň mají 4 vstřikovače do spalovacího prostoru pro přímý vstřik. Tato varianta je právě použita v motoru 2.0 TSI vozidla Kodiaq.

Přestavba na pohon LPG

ŠKODA KODIAQ 2.0 TSI PŘESTAVBA NA LPG

náhradní vozidlo zdarma

Technické údaje vozidla

Značka: Škoda
Model:  Kodiaq
Motor:  2.0 TSI   136kW
Kód motoru:  CZPA
Typ vstřikování: TSI dual (TSI/MPI)

Specifické parametry: Digitální snímač tlaku paliva 
Rok výroby: 2019

Nádrž LPG toroid místo rezervy

Nádrž místo rezervy

Ve vozidle je namontována nádrž LPG typu toroid s vnitřním multiventilem o objemu 80 litrů. Při plnění na 80% je tak možné natankovat cca 65 litrů LPG

Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Cena přestavby LPG Prins VSI-2.0 DI LPG
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru TSI na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 5-10%

55%

Provoz na benzín BA-95

100%

ŠKODA KODIAQ 2.0 136kW 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu 7.5 – 10 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km + 0,7 – 1,5l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 700km – 800km (cca 65l LPG) podle způsobu jízdy

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 36°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

Doporučujeme:

Pro preventivní čištění benzínových vstřikovačů aplikovat aditivum firmy ERC Čistič palivového systému pro rozpuštění zatvrdlých usazenin v benzínových vstřikovačích.
Aditivum je dobré aplikovat každých cca 5 – 10tis. km, v krajním případě alespoň při výměně oleje v motoru.
Použitím této přísady za pár korun předejdete možným problémům se zanesenými benzínovými vstřikovači a to bez ohledu, zda jezdíte na LPG, nebo ne.
Velmi dobrý účinek tohoto preventivního čištění vstřikovačů máme dlouhodobě ověřený.
LPG přestavby s LPGTECH
Škoda TSI na LPG Prins Direct LiquiMax

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Close Menu