
Přestavba na pohon LPG
DODGE RAM 1500 5,7 HEMI 295kW r.v. 2019 na LPG
- Systém: Prins VSI-3.0 nepřímé vstřikování MPI
- Reduktor LPG: Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak
- Filtr plynné fáze: Prins separační filtr
- Vstřikovače LPG: Prins – Keihin nová generace
- Nádrž LPG: ZTW 720/300/103 litrů
- Multiventil: Tomasetto 300/0° SUPER
- Trubka LPG: Prins zesílený průměr pro vysoký průtok
Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.
Nový systém Prins VSI 3.0 s novým reduktorem LPG eVP 500 je nejmodernějším řešením pro přestavby benzínových motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG.
Systém VSI-3.0 zvládá i velmi složité nejnovější motory s nepřímým vstřikováním MPI.
Díky novému reduktoru eVP 500 je schopen spolehlivě pokrýt výkon motoru až 500 koní s použitím jednoho reduktoru.
- Značka: RAM (DODGE)
- Model: 1500 5.7 HEMI
- Rok výroby: 2019
- Obsah motoru: 5700 ccm
- Výkon motoru: 295 kW
- Kód motoru: Euro 6
- Typ vstřikování: MPI
- Prins VSI-3.0 revoluční systém LPG – světová „1“
- Nový reduktor EVP-500 elektronicky řízený, velmi malý s výkonem až 500 koní
- Řídící jednotka plynu (ECU) Bosch nové generace
- Inovované vstřikovače plynu Keihin jsou světová špička
- Nové provedení filtru plynné fáze Prins
- Nový vícebarevný přepínač
Nádrž místo rezervního kola toroid

DODGE RAM 5.7 HEMI r.v. 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 11,5 – 17,5 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 12,5 – 19 l/100km
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez přívstřiku benzínu
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.
Pro tento konkrétní motor není zásadně nutné aplikovat aditiva LPG pro bezpečný provoz motoru na LPG. Podmínkou je profesionálně provedená přestavba, správných komponentů soupravy LPG a hlavně perfektní sladění palivových map benzín/plyn ve všech provozních režimech motoru.


žádá o cenou nabídku na RAM 1500 etorg rv21
Dobrý den,
omlouváme se, ale na poptávku přestavby je nutné použít poptávkový formulář link posílám zde:
https://www.prestavbanalpg.cz/cenik-montazi-lpg-nabidka/