Skip to main content
search
RAM 1500 5,7 HEMI 2019 na LPG se systémem Prins VSI 3.0 s novým reduktorem na 500 koní

Přestavba na pohon LPG

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI 295kW r.v. 2019 na LPG

LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

  • Systém:                      Prins VSI-3.0  nepřímé vstřikování MPI
  • Reduktor LPG:          Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak
  • Filtr plynné fáze:      Prins separační filtr
  • Vstřikovače LPG:      Prins – Keihin nová generace  
  • Nádrž LPG:                ZTW 720/300/103 litrů
  • Multiventil:                Tomasetto 300/0° SUPER
  • Trubka LPG:              Prins zesílený průměr pro vysoký průtok 
Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Prins VSI 3.0

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.

Nový systém Prins VSI 3.0 s novým reduktorem LPG  eVP 500 je nejmodernějším řešením pro přestavby benzínových motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG.
Systém VSI-3.0 zvládá i velmi složité nejnovější motory s nepřímým vstřikováním MPI.
Díky novému reduktoru eVP 500 je schopen spolehlivě pokrýt výkon motoru až 500 koní s použitím jednoho reduktoru.

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu na LPG

Provoz na benzín BA-95

100%

Provoz na LPG

50%
RAM HEMI na LPG montáž servis přestavby
Technická data vozidla:

  • Značka:                         RAM (DODGE)
  • Model:                           1500 5.7 HEMI
  • Rok výroby:                  2019
  • Obsah motoru:            5700 ccm
  • Výkon motoru:            295 kW
  • Kód motoru:                 Euro 6
  • Typ vstřikování:            MPI
     
Prins Autogas VSI-3 DI
Charakteristické parametry přestavby:

  • Prins VSI-3.0  revoluční systém LPG – světová „1“
  • Nový reduktor EVP-500 elektronicky řízený, velmi malý s výkonem až 500 koní
  • Řídící jednotka plynu (ECU) Bosch nové generace
  • Inovované vstřikovače plynu Keihin jsou světová špička
  • Nové provedení filtru plynné fáze Prins
  • Nový vícebarevný přepínač
     
Výkon motoru na LPG
Výkon motoru na LPG jako na benzínu
Nádrž LPG toroid

Nádrž místo rezervního kola toroid

Autogas Prins

DODGE RAM 5.7 HEMI r.v. 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  11,5 – 17,5 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 12,5 – 19 l/100km 

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez přívstřiku benzínu

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

Pro tento konkrétní motor není zásadně nutné aplikovat aditiva LPG pro bezpečný provoz motoru na LPG. Podmínkou je profesionálně provedená přestavba, správných komponentů soupravy LPG a hlavně perfektní sladění palivových map benzín/plyn ve všech provozních režimech motoru.

LPG přestavby s LPGTECH
RAM HEMI na LPG montáž servis přestavby

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Zapojit se do diskuze 2 komentářů

Zanechat odpověď

Close Menu