Jaké existují typy systémů LPG pro různé motory?
Přestavba vozidla na pohon LPG spočívá principielně v zamezení přísunu paliva do motoru a v jeho nahrazení jiným palivem, v tomto případě LPG. To, jaký typ zařízení LPG je nutné při přestavbě použít určuje zejména stáří vozidla a s ním související typ karburačního, či emisního systému vozidla. Jiný systém je nutné použít pro karburátor, jiný pro jednobodový vstřik, jiný systém je nutné použít pro motory s vícebodovým vstřikováním označovaných jako MPI (multipoint injection). Další varianty jsou pro systémy vstřikování s diagnostikou OBD a úplně jiné systémy se používají pro motory FSI, TSI apod., tedy motory s přímým vstřikováním.
Tím, jak se postupně vyvíjely a vyvíjí benzínové motory, musí se také ruku v ruce s tím vyvíjet systémy pro přestavby vozidel na alternativní pohon LPG. V současné době lze typy systémů LPG rozdělit na tři hlavní skupiny podle typu emisního systému vozidla.