Přestavba diesel na CNG & LPG

Přestavba diesel na LPG nebo CNG je dostupná možnost, jak lze dosáhnout při provozu vozidel s dieselovým motorem významných úspor.
Přestavbou dieselového motoru na LPG nebo CNG dosáhnete toho, že motor bude moci pracovat se značnou úsporou vašich nákladů a snížení emisí zejména pevných částic.  Jak to funguje? CNG, nebo LPG se totiž dávkuje do sání motoru pomocí plynových vstřikovačů. Plyn tak obohacuje motorem nasávaný vzduch a vytváří směs, která působí jako katalyzátor pro zlepšení celého procesu spalování.

Důsledkem lepšího spalování motorové nafty s přídavkem plynu a částečnému nahrazení nafty plynem je zajištění lepšího výkonu ale i dynamiky vozidla. Zároveň se snižuje spotřeba nafty a díky tomu zvýšíte váš dojezd na jednu nádrž. Určitě vás může potěšit i fakt, že přestavbou dieselu na duální pohon  NM+CNG, nebo NM+LPG dosáhnete mj. snížení motorového hluku.
Ekonomický výkon a větší ochrana životního prostředí, jsou dva faktory, které přímo úzce souvisí s přestavbou dieselu na duální pohon nafta+LPG, nebo nafta+CNG a to množstvím plynu přidávaného do směsi vzduchu a paliva a zlepšeným spalováním. Vstřikovaný duální plynový systém je řízen pokročilým počítačovým modulem, který sleduje celou řadu provozních veličin dieselového motoru a reguluje množství vstřikovaného plynu.

Díky přestavbě dieselu na CNG, nebo LPG může motor běžet na směs nafty a plynu. Motor běžící čistě bez efektu černého mraku z výfuku při velkém zatížení. Zároveň produkuje vyšší točivý moment v nižších otáčkách než tomu bývá u provozu na samotnou naftu.
Úspora s duálním systémem DIESEL CNG, nebo DIESEL LPG se pohybuje v rozmezí 10-30% oproti provozu na samotnou motorovou naftu.
Duální pohon DIESEL + CNG je uznávaným ekologickým pohonem jinak zatracovaných dieselů.
Důkazem toho je, že v Německu jsou vozidla s duálním pohonem DIESEL CNG osvobozena od mýta na všech dálnicích a to až do 31.12.2023.

Pošlete nám svůj dotaz:

Pole označená * jsou povinná