Porsche Cayenne 3.6 FSI na LPG přestavba se systémem Prins VSI 2.0-DI
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Prins VSI-2.0 DI 
Reduktor LPG:           Prins
Elektroventil LPG:     Valtek
Filtr plynné fáze:        Prins
Vstřikovače LPG:       Keihin
Nádrž LPG:                 ZTW 600/250/54 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 250/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Prins VSI 2.0-DI 

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.

Jednotka Prins VSI 2.0-DI ve variantě GEN2 IM 6 cyl type 1 je uzpůsobena pro spolupráci se systémy přímého vstřikování jako je  TSI, FSI, Ecoboost apod.
V režimu přepnutém na LPG foukají plynové vstřikovače plynnou fázi LPG před sací ventily motoru stejně, jako je tomu u konvenčních motorů MPI s nepřímým vstřikováním. Zároveň však pracují i benzínové vstřikovače, které jsou u motorů FSI přímo ve spalovacích prostorech válců. Kvůli chlazení a proplachování „jedou“ na minimální vstřikovací dávku i při provozu na LPG.
Spotřeba benzínu při provozu na LPG je však minimální. 

Přestavba na pohon LPG

PORSCHE CAYENNE 3.6 FSI PŘESTAVBA NA LPG

Porsche Cayenne na LPG

Technické údaje vozidla

Značka: Porsche
Model:  Cayenne 3.6 FSI
Motor:  3.6 FSI   211kW
Kód motoru:
Typ vstřikování: FSI  (přímé vstřikování)
 
Rok výroby: 2008

Nádrž LPG toroid místo rezervy

Nádrž místo rezervy

Ve vozidle je namontována nádrž LPG typu toroid s vnitřním multiventilem o objemu 54 litrů. Při plnění na 80% je tak možné natankovat cca 46 litrů LPG

Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Cena přestavby LPG Prins VSI-2.0 DI LPG
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru FSI na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 5-10%

55%

Provoz na benzín BA-95

100%

Orientační cena přestavby této konfigurace:   50000,-Kč vč. DPH

PORSCHE CAYENNE 3.6  211kW 2008 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

 

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

Doporučujeme:

Pro preventivní čištění benzínových vstřikovačů aplikovat aditivum firmy ERC Čistič palivového systému pro rozpuštění zatvrdlých usazenin v benzínových vstřikovačích.
Aditivum je dobré aplikovat každých cca 5 – 10tis. km, v krajním případě alespoň při výměně oleje v motoru.
Použitím této přísady za pár korun předejdete možným problémům se zanesenými benzínovými vstřikovači a to bez ohledu, zda jezdíte na LPG, nebo ne.
Velmi dobrý účinek tohoto preventivního čištění vstřikovačů máme dlouhodobě ověřený.
LPG přestavby s LPGTECH
Porsche Cayenne na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru