Mitsubishi Outlander 2.0 MPI přestavba na LPG
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Řídící jednotka LPG pro přestavby na pohon plynem Alex Optima, LPGTECH, TECH ONE, Prins VSI
Řídící jednotka LPG   Alex Optima Expert OBD                      Sekvenční vstřikování LPG Optima Expert OBD
Přepínač LPG s ukazatelem hladiny plynu a provozního stavu. Signalizuje také akusticky
Přepínač LPG s optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací
Reduktor vstřikování LPG SHARK 1200
Reduktor LPG  Alex Shark 1200 s integrovaným ventilem LPG
Vstřikovače LPG Barracuda pro precizní dávkování LPG. Slouží také jako náhrada vstřikovačů Keihin pro systémy Prins Autogas
Vstřikovače LPG  Alex Barracuda SE 115
Filtr LPG plynné fáze separační odstředivý zn. Alex Ultra 360°
Filtr plynné fáze LPG  Alex Ultra 360°
Nádrž LPG toroid
Nádrž LPG    ZTP 650/200/58 litrů

Příplatkové položky:
Použití jednotky plynu s modulem OBD s trvalým napojením
Plnící koncovka LPG v benzínovém víčku
Ochrana ventilů při provozu na LPG – Elektronické dávkování aditiva LPG EVP

Sekvenční vstřikování LPG Optima Expert OBD
Alex Optima Expert OBD

Systém LPG pro motory s nepřímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik originálních strategií řízení palivových map pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Optima Expert je připojen komunikační lištou k originální palubní diagnostice vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Systém Alex Optima disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru.

Orientační cena přestavby bez příplatkových položek:   21000,-Kč vč. DPH

Orientační cena přestavby s příplatkovými položkami:   29000,-Kč vč. DPH

Ceny jsou orientační a aktuální v roce 2018/2020

Přestavba na pohon LPG

MITSUBISHI OUTLANDER přestavba NA LPG

Mitsubishi Outlander 2.0 na LPG
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          Mitsubishi 
Model vozidla:             Outlander 
Objem motoru:            2.0  
Typ motoru:                 4J11   Euro 6
Varianta:                       GF721

Výkon motoru:            110 kW/6000  ot/min
Převodovka:                 man 6 st.

Rok výroby:                 2019

Vstřikovače LPG

Spotřeba benzínu pouze na studené starty

Motory MPI s nepřímým vstřikováním se přepínají do provozního režimu na LPG po zahřátí motoru na přepínací teplotu, která je nastavena zpravidla na 30°C. Po přepnutí na LPG motor pracuje pouze na plyn. Benzínové vstřikovače jsou v režimu LPG odpojeny.
Systém Alex Optima Expert nepoužívá u tohoto vozidla žádný přívstřik benzínu. Vozidlo jezdí v celém rozsahu 100% na LPG.
Přívstřik benzínu pro ochranu ventilů je nesmysl. 

Nádrž LPG toroid

Nádrž LPG místo rezervy

Na vozidle je instalována nádrž LPG toroid s externím multiventilem a plným středem o objemu 58 litrů. Natankovat lze přibližně 49 litrů LPG
Nádrž je namontovaná pod kufrem vně vozidla.

Elektronické dávkování aditiva LPG - EVP - Elektronic Valve Protector

Elektronické tlakové dávkování aditiva LPG – u tohoto vozidla volitelné zákazníkem (není nutné)

Součástí přestavby tohoto vozidla na LPG je aktivní elektronické dávkování aditiva LPG pro ochranu ventilů a ventilových sedel – Elektronic Valve Protector (EVP). Toto  zařízení dávkuje aditivum LPG pod tlakem až 5 bar do vstupu lišty vstřikovačů LPG.  Aditivum je rozpuštěno ve vysoce vzlínavé kapalině, která se rovnoměrně rozptýlí po vnitřních stěnách celé vstřikovací lišty. Tím je zajištěno rovnoměrné rozdělení aditiva LPG do všech válců prostřednictvím jednotlivých vstřikovačů LPG. Tyto vstřikovače jsou navíc vysoce chráněny procházejícím aditivem, které zajistí průběžné čištění a také mazání pohyblivých částí plynových vstřikovačů.
Více o EVP na www.vale-protector.cz

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Idea má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru MPI na LPG

Provoz na benzín BA-95

100%

Provoz na LPG

54%

MITSUBISHI OUTLANDER 2.0  16V  r.v. 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  6,5 – 7,5 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km 

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez přívstřiku benzínu

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

Pro tento konkrétní motor není zásadně nutné aplikovat aditiva LPG pro bezpečný provoz motoru na LPG. Podmínkou je profesionálně provedená přestavba, správných komponentů soupravy LPG a hlavně perfektní sladění palivových map benzín/plyn ve všech provozních režimech motoru.

LPG přestavby s LPGTECH
Mitsubishi přestavba na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru