Mazda 6 Skyactiv 2.5 přestavba na LPG se systémem Alex Idea DI
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                      Alex Idea DI elektronika přímého vstřiku
Reduktor LPG:         Alex Shark 1500
Filtr plynné fáze:      Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:     Alex Barracuda SE 115 Nl  
Nádrž LPG:               ZTW 650/200/56 litrů
Multiventil:               Tomasetto 200/30° 

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Alex Idea Direct Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.

Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.

Systém Alex Idea disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru. Systém má mnoho možností nastavení různých typů řízení přívstřiku benzínu při provozu na LPG tak, aby bylo možné dosáhnout co nejmenší možné spotřeby benzínu při provozu na LPG.

Přestavba na pohon LPG

MAZDA 6 SKYACTIV 2.5 125 kW NA LPG

Malá spotřeba benzínu v režimu LPG

Systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory s přímým vstřikováním pracuje s minimálním přívstřikem benzínu

Výkon na LPG jako na BA-95

Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Pokles výkonu cca 2,0 kW

Nádrž LPG místo rezervy

Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 56L. Zajistí dojezd až 600km na jedno natankování LPG

Záruka 5 let

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

IDEA systém přímého vstřikování LPG pro motory TSI, GDI od firmy ALEX Autogas
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu na LPG – jezdíte téměř za půlku

Provoz na LPG+5% BA

55%

Provoz na benzín BA-95

100%

Orientační cena přestavby této konfigurace:   31500,-Kč vč. DPH

MAZDA 6 SKYACTIV  2.5 na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu 7 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba při jízdě na LPG je cca  7 l LPG/100km + 0,7 l BA-95/100km podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje na LPG s přívstřikem benzínu, v maximální zátěži jede na benzín

(tak fungují všechny plynové systémy pro motory s přímým vstřikováním)

Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 600km (cca 50l LPG) podle způsobu jízdy

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP).

LPG přestavby s LPGTECH
Mazda G-activ na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru