Mazda 3 LPG Skyactiv Direct Injection IDEA
Praktické zkušenosti z reálného provozu na LPG

MAZDA 3 2.0 SkyActiv 88 KW NA LPG

Malý přívstřik benzínu

Systém Alex IDEA DI je vysoce efektivní při provozu na LPG. Vystačí si jen s minimálním přívstřikem benzínu.

Výkon na LPG

Při provozu na LPG má motor SkyActiv prakticky stejný výkon, jako na BA-98. Při provozu na LPG nemá žádné vedlejší projevy a funguje spolehlivě.

Nízká spotřeba LPG

Spotřeba LPG je velmi příznivá. Atmosférický motor Mazda s přímým vstřikováním SkyActiv má i na LPG nízkou spotřebu.

Záruka 5 let

Systém IDEA je složen kompletně z originálních dílů firmy Alex. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

testování benzínových vstřikovačů

Alex IDEA

Systém LPG pro motory s přímým vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik patentovaných strategií pro minimalizaci nutného přívstřiku benzínu při provozu na LPG. Díky tomu má systém LPG velmi malou spotřebu benzínu v rozsahu 3-10%.

Ekonomika provozu je srovnatelná s konvenčním sekvenčním systémem LPG

Provoz na LPG

95%

Přívstřik benzínu při provozu na LPG

5%

Výsledky vozidla v dlouhodobém provozu na LPG

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX

MAZDA 3  2.0 SKYACTIV 88kW  

Na LPG najeto 15.000 km

Průměrná spotřeba benzínu 0,5 l/100km

Průměrná spotřeba LPG 6,8 l/100km

Vozidlo celou dobu jezdí v režimu „přepnuto na LPG“ a je provozováno nejčastěji v dálničním režimu kombinovaném s městským provozem, ale relativně málo „studených“ startů. Motor pružně reaguje a má výkon na LPG k nerozeznání od jízdy na benzín.

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Při provozu na LPG není používáno žádné aditivum pro ochranu ventilů a jejich sedel jako je např. Gaslube.

Doporučujeme:
Pro preventivní čištění benzínových vstřikovačů aplikovat aditivum firmy ERC Čistič palivového systému pro rozpuštění zatvrdlých usazenin v benzínových vstřikovačích.
Aditivum je dobré aplikovat každých cca 5 – 10tis. km, v krajním případě alespoň při výměně oleje v motoru.
Použitím této přísady za pár korun předejdete možným problémům se sanesenými benzínovými vstřikovači a to bez ohledu, zda jezdíte na LPG, nebo ne.
Velmi dobrý účinek tohoto preventivního čištění vstřikovačů máme dlouhodobě ověřený.
Mazda 3 Skyactiv přestavba na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru