KIA Sportage 1.6 GDI na LPG se systémem Alex Idea DI
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                      Alex Idea DI
Reduktor LPG:          Alex Shark 1500 
Filtr plynné fáze:      Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:     Alex Barracuda SE 115 Nl 
Nádrž LPG:               ZTW 720/230/73 litrů
Nádrž LPG alt.:        ZTW 680/240/68 litrů 

Alex Autogas LPG
Alex Optima Expert

Systém LPG pro motory s nepřímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik originálních strategií řízení palivových map pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Optima Expert je připojen komunikační lištou k originální palubní diagnostice vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Systém Alex Optima disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru.

Přestavba na pohon LPG

KIA Sportage 1.6 GDI NA LPG

Na LPG až do omezovače

Systém sekvenčního vstřikování LPG je dimenzován pro maximální výkon bez nutnosti přepínání do benzínu

Výkon na LPG jako na BA-95

Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Měřeno na brzdě. Pokles výkonu cca 6 kW

Nádrž LPG místo rezervy

Nádrž LPG je toroidní, vnitřní místo rezervy o objemu 73l, resp. 68l. Zajistí velký dojezd na jedno natankování LPG

Záruka 5 let

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu je jednoznačná. Na LPG jezdíte téměř za půlku

Minimální spotřeba benzínu při provozu na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu

55%

Provoz na benzín BA-95

100%

Orientační cena přestavby této konfigurace:   31000,-Kč vč. DPH

KIA SPORTAGE 1.6 GDI na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu 7-9 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 8,5 – 9,5 l/100km + 0,5 – 1l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez jakékoli potřeby přepínat na benzín v maximální zátěži

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP).

LPG přestavby s LPGTECH
KIA GDI na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru