

Systém: Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG: Alex Shark 1500
Elektroventil LPG: Alex LPG-MAX ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze: Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG: Alex Barracuda SE 115 Nl precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG: ZTW 630/220/52 litrů
Multiventil: Tomasetto 220/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG
Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.
Systém Alex Idea DI je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem OBD. Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Přestavba na pohon LPG
KIA CEED 1.6 GDI NA LPG
Perfektní chod motoru na LPG
Perfektní chod motoru na LPG, k nepoznání od jízdy na benzín. Motor GDi má velmi dobrý projev, na to, že se jedná o atmosferický motor, krásně tahá již z nízkých otáček. Provoz na LPG mu svědčí také díky vysokému oktanovému číslu LPG 100-110 okt.
Výkon na LPG jako na BA-95
Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Nepoznáte, jestli jedete na benzín, nebo LPG!
Nádrž LPG místo rezervy
Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 52L.
Záruka 5 let
Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

KIA CEED 1.6 GDI 2016 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 7-8 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 6,5 – 7 l/100km + 0,7 – 1,5l benzínu podle režimu a způsobu jízdy
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů
Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 500km – 600km (cca 42l LPG) podle způsobu jízdy
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

