KIA Ceed 1.6 GDi na LPG
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG:           Alex Shark 1500
Elektroventil LPG:     Alex LPG-MAX  ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG:                 ZTW 630/220/52 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 220/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Alex Idea Direct Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.

Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.

Přestavba na pohon LPG

KIA CEED 1.6 GDI NA LPG

Perfektní chod motoru na LPG

Perfektní chod motoru na LPG, k nepoznání od jízdy na benzín. Motor GDi má velmi dobrý projev, na to, že se jedná o atmosferický motor, krásně tahá již z nízkých otáček. Provoz na LPG mu svědčí také díky vysokému oktanovému číslu LPG 100-110 okt.

Výkon na LPG jako na BA-95

Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Nepoznáte, jestli jedete na benzín, nebo LPG!

Nádrž LPG místo rezervy

Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 52L.

Záruka 5 let

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru GDI na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 5-10%

55%

Provoz na benzín BA-95

100%

Orientační cena přestavby této konfigurace:   31000,-Kč vč. DPH

KIA CEED 1.6 GDI 2016 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu 7-8 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 6,5 – 7 l/100km + 0,7 – 1,5l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 500km – 600km (cca 42l LPG) podle způsobu jízdy

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

LPG přestavby s LPGTECH
KIA GDI na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru