Kalkulačka návratnosti investice do přestavby motorů s přímým vstřikováním na LPG

Orientační výpočet jak rychle se investice do přestavby motoru TSI, FSI, GDi, Skyactiv apod. na LPG vrátí

Zjistěte možnosti návratnosti přestavby vozidla s přímým vstřikováním TSI, FSI, GDi, Skyactiv apod. na LPG !

Zde máte možnost vyplnit vlastní údaje o spotřebě Vašeho vozidla při provozu na benzín. Zadejte průměrný počet najetých km za rok, a průměrné ceny benzínu a LPG.

Kalkulátor návratnosti LPG přestavby Vám orientačně vypočte čas, po který se bude vracet Vaše investice do přestavby na LPG.

Tyto údaje, které by pro Vás měly být do značné míry rozhodujícími při úvahách, zda má smysl přestavět Vaše vozidlo na LPG.

Existuje jistě ještě řada dalších faktorů, ale ty nejsou tak důležité, jako je výše úspory vozidla při provozu na LPG.

Vozidla s motory, které mají přímé vstřikování benzínu – TSI, FSI, GDI, Skyactiv apod. mají od svých počátků (cca od 2005) pověst motorů nevhodných k přestavbě na LPG. Bylo to způsobeno vysokou spotřebou benzínu při provozu na LPG díky přívstřiku benzínu kvůli chlazení benzínových vstřikovačů.

Od té doby ale uběhlo mnoho času a pokrok se nevyhnul ani systémům pro přestavby motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG.
V současné době je přívstřik benzínu natolik minimalizován, že spotřeba benzínu je téměř srovnatelná s běžnými motory MPI na LPG.

Pozor! Tento výpočet je pouze pro přímé vstřikování!
Motory typu TSI – FSI – GDI – SKYACTIV a pod.

Škoda Yeti 1.4 TSI na LPG přímé vstřikování
Kalkulačka lpg Alex Idea DI
Kalkulačka LPG Prins VSI DI
Kalkulačka LPG systém TECH SYMBIO přímý vstřik
Kalkulačka LPG

Napište si nezávazně o podrobnou cenovou nabídku zpracovanou zkušeným odborníkem!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám vše vysvětlíme.

Kontaktujte nás:

Pole označená * jsou povinná