

Systém: Alex Optima Expert OBD
Reduktor LPG: 2x Magic Compact III
Elektroventil LPG: Alex LPG-MAX ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze: 2x Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG: Alex Barracuda SE 140 Nl vstřikovače se zvýšeným průtokem
Nádrž LPG: ZTW 720/250/80 litrů
Multiventil: Tomasetto 250/30° Super
Systém LPG pro motory s nepřímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik originálních strategií řízení palivových map pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Optima Expert je připojen komunikační lištou k originální palubní diagnostice vozidla protokolem OBD. Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Systém Alex Optima disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru.
Přestavba na pohon LPG
JEEP GRAND CHEROKEE 5.7 HEMI 270kW NA LPG
Na LPG až do omezovače
Systém sekvenčního vstřikování LPG je dimenzován pro maximální výkon bez nutnosti přepínání do benzínu
Výkon na LPG jako na BA-95
Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95.
Měřeno na brzdě. Pokles výkonu cca 6 kW
Nádrž LPG místo rezervy
Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 80L. Zajistí dojezd až 550km na jedno natankování LPG
Záruka 5 let
Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

JEEP GRAND CHEROKEE 5.7 HEMI na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 11-16 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 12-18 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Odpojování válců při provozu na LPG funguje bezchybně
Řazení 8 rychlostní automatické převodovky funguje i při provozu na LPG bezchybně
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez jakékoli potřeby přepínat na benzín v maximální zátěži
Dojezd na jednu nádrž LPG se pohybuje cca 390-560km (cca 73l LPG) podle způsobu jízdy
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP).

