Hyundai I30 1.4 SW přestavba na LPG se systémem Alex Optima Expert
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Alex Optima Expert
Reduktor LPG:           Alex Shark 1200
Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG:                 ZTW 680/240/68 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 240/30°
Plnící koncovka LPG v benzínovém víčku
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG
Ochrana ventilů při provozu na LPG – Elektronické dávkování aditiva LPG EVP

Sekvenční vstřikování LPG Optima Expert OBD
Alex Optima Expert

Systém LPG pro motory s nepřímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik originálních strategií řízení palivových map pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Optima Expert je připojen komunikační lištou k originální palubní diagnostice vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Systém Alex Optima disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru.

Orientační cena přestavby konfigurace s EVP:   29000,-Kč vč. DPH

Autogas Alex Optima Expert

Doporučené a osvědčené aditivum LPG pro Hyundai a KIA

Gaslube Special P1000

Profesionální spolehlivá ochrana ventilů vyvinutá německou firmou ERC pro vozy Hyundai a KIA přestavěné na LPG

Přestavba na pohon LPG

HYUNDAI I30 SW 1.4 přestavba NA LPG

Hyundai na LPG
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          Hyundai 
Model vozidla:             I30 SW
Objem motoru:            1.4
Typ motoru:                 G4LC
Varianta:                       F5P21

Výkon motoru:            73,3 kW/6000  ot/min
Převodovka:                 man 6 st.

Rok výroby:                 2019

Vstřikovače LPG

Spotřeba benzínu pouze na studené starty

Motory MPI s nepřímým vstřikováním se přepínají do provozního režimu na LPG po zahřátí motoru na přepínací teplotu, která je nastavena zpravidla na 30°C. Po přepnutí na LPG motor pracuje pouze na plyn. Benzínové vstřikovače jsou v režimu LPG odpojeny.
Systém Alex Optima Expert nepoužívá u tohoto vozidla žádný přívstřik benzínu. Vozidlo jezdí v celém rozsahu 100% na LPG.
Přívstřik benzínu pro ochranu ventilů je nesmysl. 

Nádrž LPG toroid

Nádrž LPG místo rezervy

Ve vozidle je instalována nádrž LPG toroid s vnitřním multiventilem o objemu 68 litrů. Natankovat lze přibližně 56 litrů LPG

Elektronické dávkování aditiva LPG - EVP - Elektronic Valve Protector

Elektronické tlakové dávkování aditiva LPG

Součástí přestavby tohoto vozidla na LPG je aktivní elektronické dávkování aditiva LPG pro ochranu ventilů a ventilových sedel – Elektronic Valve Protector (EVP). Toto  zařízení dávkuje aditivum LPG pod tlakem až 5 bar do vstupu lišty vstřikovačů LPG.  Aditivum je rozpuštěno ve vysoce vzlínavé kapalině, která se rovnoměrně rozptýlí po vnitřních stěnách celé vstřikovací lišty. Tím je zajištěno rovnoměrné rozdělení aditiva LPG do všech válců prostřednictvím jednotlivých vstřikovačů LPG. Tyto vstřikovače jsou navíc vysoce chráněny procházejícím aditivem, které zajistí průběžné čištění a také mazání pohyblivých částí plynových vstřikovačů.
Více o EVP na www.vale-protector.cz

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Idea má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru MPI na LPG

Provoz na benzín BA-95

100%

Provoz na LPG

51%

HYUNDAI I30 1.4 SW r.v. 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  6,5 – 7,5 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km 

Spotřeba aditiva LPG Gaslube Special  1:1000 tj. 1 litr aditiva na 1000 litrů LPG

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez přívstřiku benzínu

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

LPG přestavby s LPGTECH
Hyundai na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru